Reyhanelisa Merhaba hanımlar bn aranızda yeniyim birşey sormak istiyorum size. Cumartesi test yaptım ve iki çizgi çıktı bir tanesi soluk ama belirgin. Birde adet olmadım ama Kahverengi bi akıntı var iki gündür. Gebelik var mı yok mu???? Şimdiden teşekkürler hepinize😍😍
Merve1006 Reyhanelisa kandan baktır canım benim en garantisi👍 Bazen bekleyince iki çizgi çıkıyo . İnşallah vardır canım 😘
MinnakBebegim Reyhanelisa bence hamilelik var canim gozun aydin ama isteren bide kan tahlili yaptir o daha cabuk ve daha net gosteriyor
Reyhanelisa Merve1006 bugün kan tahlili verdim cnm yarın bakıcam inşallah vardır bi kız evladım var rabbim ikinciyi de nasip eder inşallah
Reyhanelisa Merve1006 Kahverengi akıntı geldiği için teretrüt ettim açıkcası kızım da hiç böyle bi durum olmadı
Reyhanelisa MinnakBebegim MinnakBebegim sağol cnm bnm inşallah vardır rabbim ikinciyi de nasip eder sağlıklı bi şekilde