Hacerr 071015 sorunda orda zaten canım bende hiç hissetmiyordum Doktor bu kadar yüksek sancıyı nasıl hissedemezsin diye çok şaşırdı. İçerde ne oluyorda hissetmiyoruz anlamıyorum
Hacerr 071015 evet oluyordu rahimde hissediyordum şimdi kasılma filan hiç bişey yok 36. hafta bitmek üzere nst de ne sancı çıkıyo ne kasılma şimdide galiba doğuramıcam diyorum 😂 hep yat canım çok su iç çok ayakta kalma
Aynur_ma Ben de ilk nst 30da girdim erken dogum riskine gore. Nstde 33 haftamda duzensiz sancilarim cikti. Nstde 20 dakikada 3 kere yuksek sanci cikarsa bu doguma isaretdir. Evde agriniz olmasa bile karninizin sertlesmesinden anlaya bilirsiniz. Yani karniniz dogum sancisi gibi duzenli tas gibi olub yumusuyosa bu sancidir. Siz hiss etmeseniz bile. Amma bu sertlik bazen is yapinca falan da oluyo dinlendiyinizde tekrarlanmiyosa endiselenmeye gerek yok nstde de 40tan yukari cikarsa doktor rahatlamaniz ve sanciyi azaltmak icin serum baglamali