Diyoler canım çoğu kişi hareket etsin diye çikolata meyve suyu falan içiyordu ama ben sadece su içtim hareketliydi çikolata yesen de bazı bebekler uyumayı tercih edebiliyor tamamen bebişinizin keyfine bağlı,soru olarak ben hiç birşey sormamıştım doktorum sağolsun herşeyi tek tek söyledi uzun sürüyor zaten kafana takılan birşey olursa sorarsın