Mduygum valla aslında bebek benim vücut benim psikoloji benim hayat benim dikiş benim ağrı benim doğum benim e başkalarına laf düsmezde söyletmeyinde 42 haftanın sonunda açılma ve sancim olmadı zaten normal doğumu psikolojim kaldırmayacagindan isteğe bağlı sezeryan oldum hiç pişman değilim 2 ay önce 3.sezeryanimi oldum hala pişman değilim bazen normal doğum yapabilir miyim diye düşününce 3. Doğum erken olduğu için açılma varmı die çatala çıkardılar hala rüyalarıma giriyor 😥😥
Dogum Şekli ne olursa olsun hepinize hayırlı saglikli zamanında doğum nasip etsin rabbim