@"Beybiik
@0701 selam kızlar ben 24.haftadayım ben de aynısını yaşıyorum .Dr a gittim serviks ölçüldü sıkıntı yok .Nst ye bağlandım şükür sıkıntı yol .Magnezyum verdi bana ve dinlen çok yorulma dedi bu ara .İlla bir şey olacağından değil ama bu tarz şeyler önemliymiş .Ben bugün gittiğim halde şu an yine taktım .Allahın izniyle bi şey olmaz inşallah .