nuran34 ya sizin oralarda var midir bilmiyorum ama daglarda yol kenarlarinda sonbaharda meyve veren dag erigi var kurusu da satiliyor ve bu meyve seker düşmanı olarak bilinir. Ben önceleri çekindim gebelikte bi zarari olur diye arastirdim ve kurusunu suda haslayip ögünlerden sonra birer fincan icmeye basladim. Birbucuk aydir iciyorum tokluk sekerim 110 civari seyrediyor. Cahilce öneride bulunmak istemem bildigin biseyse deneyebilirsin diye yaziyorum