eliff__ Kızlar lütfen bakar mısınız bat 13 ama henuz olmadim bugun kan verdim böyle çıktı sizce yükselirmi Adus https://mutluresim.com/images/2024/10/15/1XM7Wi.jpg.
Hul3010 Bglmmrn bence perşembe yada cuma günü gidip kan testi verin varsa kanda çıkar. İlişkiden 10gün sonra varsa gebelik kanda çıkıyor diye biliyorum. Rabbim hayırlısını tez zamanda nasip etsin 🌸
senatss tubaclkd benimde 2 güm önce 56 bu gğn 40 a düşmüş yarın tekrar kan vericem çok korkuyorum umarım bizimledir kalır bebeklerimiz
Hul3010 tubaclkd sağlık olsun canım üzülme bende yaşadım aynı şeyi geçtiğimiz yıllarda. Folik asit kullan vücudun bebek için hazırlansın ben ikinci gebeliğimde öyle yaptım etkisini gördüm çok şükür Rabbim sağlıkla sizlere de nasip etsin 💕
tubaclkd senatss umarım ama kimyasala dönüyor düşünce üzülme güçlü kal morelimi bozma sağlıklı olsun zamanla olsun vücudumuz akıllı bir mekanizma gibi sağlıksız gördüğü için bitirmiştir rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah
tubaclkd senatss dua edelim betamız düşsün iyice dış gebeliğe dönmesin, düşene kadar kontrol et sağlık en önemlisi sağlıklı bir bebiş için sağlıklı bir anne lazım unutma 🥹💖
tubaclkd Hul3010 dün test yaptım yine silik çizgi çıktı geçen ay 10-20 ine kadar kanamam olmuştu şimdi yine silik çizgi çıktı