TubaY- Kızlar yere oturunca ayağınız uyuşur ya vücudum öyle gibi yürüyebiliyorum normal hayatıma devam ediyorum ama dokununca uyuşuk gibi hissediyorum sıkınca sert hissediyorum sadece.Yaşayan varmı
TubaY- Halsizlik de var b12 eksikliği mi acaba dedim ama yeni doğum yaptım 50 günlük bebeğim var kan değerlerimle alakalı mıdır bilmiyorum