Kızlar dün kan değerlerime baktırmaya hastaneye gittim rutin olarak yapıyorum bunu. Gebelik şüphem de yoktu 2-3 gün önce reglim bitti daha. Tam test yaptığım gün regl olmuştum belki hatırlayan olur. Bugün doktora sonuçlar için gittiğimde gebelik şüphen var mı dedi yok dedim reglim yeni bitti vs. 0-5 arasında olması gereken değerin 6 gözüküyor dedi. Düşük yapalı tam 3 ay olacak iki gün sonra. Betam sıfırlanmıştır diye düşünmüştüm bu zamana kadar. Ama başka bir doktor da geç düşüyor seninki demişti. Şaştım kaldım perşembe tekrar kan istedi bakalım durum ne olacak. Gebelik yok bence gelince test yaptım yok yine. Siz ne diyorsunuz?