Kızlar nasılsınız size bişey diycem ya benim sürekli karnımda ağrı var çok Keskin değil hafif hafif ama yani her zaman var nerdeyse yaşayan var mı bebek büyüyor diye mi anlamadım yani tabi bazen geçiyo saatlerce sonra gene oluyo hafif hafif ağrılar karnımda sizde olan varmii