Brgmde
Yatarken iki yastık kullanın. Burnunuza susam yağı sürün. Ben doktor doktor gezdim hafif ve zararsız bi uyku ilacı yazdı doktorum. Bir kere içtim sadece sersemletirdir. Ve açıkçası korktuğum için de içmedim. Akşamları yürüyüşe çıkmanızı tavsiye ederim. Yorulursunuz yatmadan su ve susam yağı iki yastık gerçekten bana iyi geldi . Bu arada yalnız değilsiniz. Ben çok zorluk çektim. Ama geçecek üzülmeyin