Ozgesenses12 23 haftalık gebelik mevcut dünden beri tüm vücut ağrım ve boğaz ağrım var doktoruma danıştım parol , ıhlamur ve nane limon içebilirsin dedi bunlara ek bebeğe zarar vermeyecek iyileştirecek bir öneriniz var mıdır acaba 🥹🥹
Pinkmomyy Ozgesenses12 ben de önceki hafta çok hastaydım istirahat bol meyve sıcak limonlu suyla atlattım gibi öksürük kalıyor ama 1 -2 haftada anca geçiyor salgın var maalesef
Havvabektas Ozgesenses12 bende öyleydim sabah akşam parol içtim ve ıhlamur limon ve bal çok şükür 3 gün geçti
Sumisali_ Ozgesenses12 çok geçmiş olsun aynı durum bende de var kızımdan bana geçti günlerdir perişan haldeyim denemediğim şey kalmadı nane limon ballı süt meyve çorba ama bana mısın demiyor haftaya doğumum var inşallah o zamana kadar geçer.
Esra_nurr Bana nane içemezsin demişti pastil bile kullanamadım meyve yedim hep çorba felan öyle zorla atlattım suyu biraz daha arttırdım
Ozgesenses12 Esra_nurr nane limon içebilirsin dedi bana ama daha içmedim ıhlamur içicem birazdan bol meyve inşAllah kolaylıkla atlatırız