zeynepramo bende çok oldu Migde bulantısı bas ağrısı 22. Haftadayım şimdi iyiyim Allaha şükür geçti ama baya çektim… bas ağrısı çok kötüydü dayanmaya çalıştım ama gecmiyordu doktorum tavsiyesiyle ilaç kullandım ama hep korkarak 😫
allahtan bisey olmadı inşallah sizinde iyi olur çok zor anne olmak kolay değil Allah kolaylık versin inşallah 🤲🏼🤲🏼