_Nohut_ Sütünüz geldimi peki, Bende 37.haftada dogum için yatış yapıcam, Sütüm gelir mi bilmiyorum 😢 Bebegimde haftasına göre küçük ve zayıf.. 😢
Merve_31 _Nohut_ sütüm gelir mi diye düşünmeyin lütfen akışına bırakın stres yapmayın pozitif düşünün gelecek deyin olacak inşaAllah
Lilamorr06 _Nohut_ olumsuz düşünmeyin Allah öyle mükemmel yaratmış ki. Bebeğin seni emdikce sütün gelecektir olumsuzlukları bırak. Sağlıkla büyütün 🌸
_Nohut_ Merve_31 inşAllah çok teşekkür ederim 🤲🏼 Hamileligimin en güzel günleri olumsuzlukla geçti hep umarım bundan sonra herşey güzel olur ♥️