Rojin__321 Kzilar önce kahverengi kanamam oldu doktora gittim sata göre 8 haftalikti 6 haftalık dedi ama gelişimi geride dedi düşük riskin var dedi progestan verdi bide vitmain verdi kanamam biraz durmuştu ama az önce baktimki kırmızı kanamam var düşük mü 😭
Havvabektas Rojin__321 ağrın yoksa düşük değil bende yoğun kanama geçirdim acile git ben bı gece hastanede yattım
Defnezumramom Rojin__321 kırmızı kanama çoğunlukla düşük sebebi kesede gelişmede yavaşsa ama burda buna bi çare bulamazsn acile gitsen daha iyi olur en azından kesede kanama şekil bozukluğu falan varmı söyleyebilirler sana
Hilal1407 Rojin__321 benimde kırmızı kanamam olmuştu o aylarda direk acile gitmiştim doktoruma danışmamıştım bile bence sizde öyle yapın
AnayimBenAna_ Rojin__321 kırmızı kanama risk demek bildiğim kadarıyla. Bence başka bir doktora acilden gidin.
lidyaa30 Rojin__321 doktorun pek ilgiliymis yarin her sey icin gec oldugunda napicaksin benim doktorum ozelde numarasi da var bu tarz bisey olsa hemen gec hastaneye geliyorum der allah korusun tabikide sen hemen bir kadin dogum girisi olan acile git
Havvabektas Rojin__321 yapmıyor diye bişey yok ben iki defa yoğun kanama geçirdim ilki acile gittim hemen yatış verdiler serum iğne ilaç ikinci gittim yatış vermediler kesildi çünkü ama iğne ilaç yaptılar
Havvabektas Rojin__321 siz bilirsiniz lekelenme kanama bı damla olsa tehlikeli benim bı kaybim var ikinciye asla riske atmam en ufak bişey ben gidiyorum acile
Rojin__321 Havvabektas valla bilmiyorum bende ne yapacağımı ne edeceğimi çok korkuyorum şuan elimden gelen dua açtım karnıma koydum onu dinliyorum
lidyaa30 Rojin__321 canim kanama diyorsun cok hafif pembe bir leke bile olsa ic camasirinda dusuk tehdidi erken tani erken tedavi durup durmamasi onemli degil