Malatya44 benımde öyle olmuştu sorunum vardı benım yumurtalıklarmda 2 sene bekledm be birgün rüyamda arkdsmn kızını gördm karnımı sevıp bebek bebek diyor ertesi gün doseya cıktım bı test alıym dedm ne cıkarkı kendımı avutuyorm ama üzlmym diye ve megerse varmıs gerckten o ruyayı görmesydm adet olmk için ilaç içicektm ama o rüya bana vesile oldu cok şükür suan 31 haftalk oldm allh herkeze nasip etsin inş