Merhaba arkadaşlar 3 yaşında bir kızım var ve 2 yıldır spiral kullanıyorum geçen ay adetim bitikten 1 hafta kadar sonra 2 3 gün süren sadece lavaboda peçeteye gelecek kadar kanama oldu. Araştırdığım kadarıyla yumurtama kanaması denildi ve uygulamadan baktığımda da gerçekten yumurtama günlerimde gerçekleştiğini gördüm çok üstünde durmadım. Fakat adetim 6 Gün gecikti belimde adet olacak gibi bir sızı var göğüslerimde çok dolgun ve hassas hamile olabilir miyim test yapmaya da çok korkuyorum 🫣