B1merve Bugün 40+2 olduk bebeğimin keyfi yerinde hic gelesi yok 4 gündür filan kalça ağrısı yüzünden yürümekte çok zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım tavsiyede bulunur musunuz🫶🏻
Byn35 Benim de aynı sekilde ağrılarım oluyor yürürken falan kasıklarıma belime bıcak saplanması gibi ani ağrılar atıp duruyor 40+1 deyim gelmeye hiç niyeti yok
Byn35 B1merve siz de bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın sıcak su iyi geliyor evet deneyin bence doktorum bana her gün nst çektir demişti acilden acildeki doktor da pazartesi nst iyi çıkmıstı çarsamba aç gel dediler neden bilmiyorum kasılmalarım da yok
Beyzaylm Aynen doktor banada 41.e kadar yolu var dedi 2 gündür belim kalcam baya agriyo ama başka birşey yok
B1merve Ayseguel23 doktora sormadim ama ben de kalcama sicak su torbasi koyuyorum biraz rahatlatiyor masaj da yapıyoruz ama aradan zaman geçince yine aynı agrilar başlıyor
Anneeadayi B1merve Allah kolaylık versin gerçekten çok zor bi durum ve evde başka çocuğun varsa çok çok zor ve yapabilecek hiç bir sey yok mecbur çekiyoruz
B1merve Byn35 bir sıkıntı yoksa genelde sancının kendiliginden gelmesini bekliyorlar ama doktordan doktora da değişiyor tabiiki durum hersey kendiliginden olur inşallah
B1merve Byn35 bende de aynısı oluyor 2 gunde bir nst ye giriyorum ama asla sanci yok bekliyoruz bakalım