Berna2729 selamlar bana da aynısını dedi ve ilaç vermedi alt kaşık bölgemde çok ağrım vardı idrar kültürü verdim şimdi lökositim yüksek çıkmış. Şu süreci bi atlatıp doğursam artık rahatlayacağım. Yolun başkndayım bende sizin gibi bakalım hayırlısı ile geçiririz süreci inşallah