Biraz pimpirikli bir anneyim galiba ama sizlere de sormak istedim bebeğimin alın yanı kulak üstü iki tarafı da içe hafif göçük duruyor hani kutunun bi yerine vurursunuz içine göçer ya öyle duruyor kafa yapısı mı öyle yoksa daha küçük olduğu için mi öyle ya da Allah korusun bir problem mi var bilemedim bu hafta doktor kontrolü var soracağım ama yine de bekleyemedim gerçi 3-4 kere daha doktora götürdük kontrol için falan bir problem olsa fark ederlerdi diye de düşünüyorum ama yine de anne yüreği olsa gerek evham yaptım dikkatli bakınca 🥲 Sizce normal midir yenidoğan da öyle olması yoksa genetik midir mesela oğlumun da kulağında et beni var bu göcüklükte öyle bir şey midir 🥹