Diladeniz2 kızlar benim de yarın belli olacak sezaryen tarihim 38 Haftalık oldum sayılır inanın hiç korkmuyorum artık okumak da istemiyorum buradaki olumsuz şeyleri herkesin bünyesi sağlık durumu farklı o yüzden Allah’a emanet şekilde girip çıkacağız inşallah korkunun ecele faydası yok çünkü çok korksak son zamanlarımızı kendimize zehir etmekten başka bişey yapmamış oluyoruz çünkü, kafamı başka şeylere vermeye çalışıyorum ben hep gün içinde 🙏🏻