Arkadaşlar merhaba 4. Ayı bitirdim 5. Aya girdim fakat ağzımın tadı hala daha gelmedi yemin ederim içtiğim suyun tadı zehir gibi geliyor ve bu yüzden su içmekten tiksiniyorum sürekli ağzımda metalik bir tat var aranızda bu durumu yaşayan var mı geçiyor mu gerçekten psikolojim bozuldu 😰