Elifesra Maalesef ben de 3 haftalıkken öğrendim . Yeni evliyiz zaten olmasını istiyorduk korunmadık ama bu kadar çabuk da olacağını ummadık açıkçası 🤗 Çevremdeki çoğu genç çift hiçbir şey yapmamasına rağmen hemen çocuk sahibi olamıyorlardı ve ben günde 2.5 paket sigara içen bir insanım. Eşim de 1 paket içer. 9 haftalık evliyiz ve ben 8+4 hamileyim şuan 🙄 Çok şükür bekletmedi Rabb'im bizi ama beklentimizden önce de olunca ben biraz afalladim. 25 yaşındayım ve neredeyse 10 senedir yoğun sigara içiyorum. Öğrendiğim ilk iki gün hiç içmedim ama sinir krizi ile sonuçlandı. Çok korktum noluyor bana diye . Aşırı agresiflestim ve hem sosyal hayatıma hem iş hayatıma yansimaya başladı. İçim yana yana içmeye başladım 😔 Ama baya azalttım günde 2.5 paket içen insan şimdi 4-5 tane içiyorum. Doktorumla da bu konuyu görüştüm. Şansıma bir de bulantı , kusmam da yok çok rahat bir hamilelik geçiriyorum şükür bebekte herhangi bir sıkıntı yok ama içim acıyor her yakisimda onu da boguyorum diye. Doktorum çok uzun süreli yoğun içiyorsun , miden yanmaya veya bulanmaya başladığı an yakmayı dene zamanla tiksineceksin dedi. İnşallah bir şekilde tiksinip birakabilirim :-(