igvescarim  Kızlar sizce bunlarda yumurtlama var mı ? Bat 9 gün kaldı
igvescarim benimhikayemm kız elimde kalanlarla arada yapıyorum çok düzenli değil aslında son 4 günü sadece arka arkaya yaptım
Asyarslan60 igvescarim her ay yumurtlama olmayabilir elinizde test varsa günde 1 kez yapın Eğer olmazsa regl sen sonra tekrar başlarsınız
adatuna igvescarim yumurtlama da olmamış olabilir 1-2 saat önceden sıvı alımını kesin her gün sabah 10 gibi yapın bence
Cimcime30 igvescarim bacım pcos mu var bende 20. Gun yumurtladım bunyumurtlama olmamış dıyenlere bakma öyle bısey yok her aynyumurtluyoruz
igvescarim adatuna ama o ay yumurtlama diye değerlendirdiğim gün hamile kalmıştım yine böyle kıpkırmızı değildi ama kimyasal oldu
igvescarim Cimcime30 valla pcos ne tam olarak bilmiyorum geçen ay yumurtlama takibi yaptım yine çok kırmızı olmadı hatta aldığım sayfadaki yumurtlama olmamış dedi ama ben yumurtla diye yaptığım gün tutmuştu ama sonra kimyasal gebelik olduğunu öğrendim
benimhikayemm igvescarim düzenli bi şekilde regl oluyorsun bildiğim kadarıyla. Bi çocuğun var ve ikincisini istiyorsun. Geçen ay da aynı şekil kimyasal geçirdin ve yumurtlamayı da gördün o yüzden pcos olduğunu pek sanmıyorum
igvescarim benimhikayemm evlenmeden önce ve yeni evliyken 40 gün sürdüğü olurdu ama çocuktan sonra düzenli oluyor şükür. Aynen geçen ay böyle olup kimyasal olmuştu bu ayda istemiyordum normalde ama işte yine bir umut elimde kalanlarla takip edim dedim
Yelizcetxx igvescarim tutma olasılığı yüksek olsada tam pik olan bir gün göremedim. Bende bu test ile hamile kalmistim şuan 5 aylığız benim pik günümde iki çizgide çok koyuydu