Bu ilacı kullanan var mı? Bulantılarım çok fazla ilk başta doktorum bana prilam verdi akşam yatmadan 2 tane iç dedi içtiğim halde hiç etkisini görmüyorum 12+4 haftalık hamileyim. Doktoruma söylediğimde prilamı yine kullanmaya devam etmemi çok kötü olursan da zoferi iç dedi ama ben her gün kötüyüm her gün çıkarıyorum🥹 ilacın yorumları hiç iç açıcı değil kullanan var mı ?