Duruxxx Kızlar hamileliğimin başından beri aşırı saçlarım dökülüyor 14. Haftama giriyorum daha da arttı , hamilelikte kullanılacak saç dökülmesini azaltmak için şampuan öneriniz var mı 🌸
[silindi] Duruxxx aksine hamilelikte dökülmesi duruyor ilerleyen haftalarda güzelleşmesi gerekir saçlarınızın bir de bioxcin kullanın ben öyle yapıyorum hamileliğimden beri dökülmem durdu
Duruxxx [silindi] ya benim neden bilmiyorum buram buram elime geliyor saçlarım bir de uzun ve sarı en azından şampuanla toparlamak istiyorum, ablamın da saçı çok gürleşmişti ama benim tam tersi oluyor
[silindi] Duruxxx hay Allah kötü olmuş.. ilerleyen haftalarda toparlar inşallah ama dediğim gibi ben bioxcin de fayda gördüm deneyebilirsiniz en azından
[silindi] Alpmom__ aa doğrudur valla herkese iyi gelmeyebilir diğer alternatifleri deneyin revox kullanıyordum bir ara o da iyidi mesela