Arzun Kizlar merhaba bugun transferin 12. Günü beta hcg 2 çıktı. Doktor tekrar kan istedi 1 gün sonra bu değer cikar mi ben umidimi kestim ama ilaclara da devam ediyorum:(
Yaprak- Arzun allahtan ümit kesilmez inşallah artar canım tazemi transfer oldun çatlatma iğnesini nezaman vurdun