Qwert2211 Yaklaşık 2 yıl önce Hsg çekildim boş gebelik oldu. Ne aşılama ne çatlatma tedavisiyle tekrar hamile kalamadım. Bu ay tekrar çekileceğim umut olun lütfen 🤲🏻
Kubraylvc Qwert2211 2 defa cekıldım cekıldığım an ikisinde de aynı ay hamile kaldım inşallah sizin de öyle olur
birmayismasali Qwert2211 merhaba hsg hangi gün çekiliyor acaba adetli mi olmak gerek bilgim yok önümüzdeki ay bende çekilmeyi düşünüyorum
Qwert2211 Kubraylvc inşallah canım . Bende 2 yıl önce çekildim o ay hamile kaldım ama boş gebelik olduğu ıcın kürtaj oldum. Doktorum da kürtajın tüpleri tekrar tıkamıs olabileceğini söyledi
Kubraylvc ervaca1507 ilk doğumdan sonra tüplerim kapanmış 2.bebişi istedik o yüzden çekildim film esnasında biri açıldı o ay hamile kaldım 4 ay öncede 3.bebek istedik tekrar film çekildik tüpler kapalı bu şekilde çocuk olmaz dddi doktor ama ben hamile kaldım suan 11 haftalığız
Qwert2211 ervaca1507 rahatsızlığım yok canım 9 yaşında oğlum war kendiliğinden düşündüğümüz ay oldu . Ama 5 yıldır hamile kalamıyorum . 2 yıl önce Hsg sonrası hamile kaldım ama boş gebelik olunca sonlandırıldı. Sanırım yine kapandı tüplerim anlamadım
Kubraylvc birmayismasali hayır adetten 1 hafta sonraya cekılıyor ama birliktelik yasak film öncesi devletse prosodurlerı farklı gün falan atıyor galiba isteğinizle çekilmiyor diye biliyorum ama özelde farklı işliyor
Qwert2211 birmayismasali adet bitimi hemen yapıyorlar 2 3 gün içinde canım . Gebelik riski olmasın diye regl bitince yapıyorlar bende dün oldum
Qwert2211 birmayismasali ben anestizili oldum hissetmedim canım sadece dün hafif hafif regl ağrısı kanamam oldu az okadar. Bugün iyiyim ama
Rukoss Qwert2211 kanamaniz çok oldu mu bende pazartesi çektim bugün adet gibi kanamam oldu doktorum 2 gün olursa bakalım dedi
ervaca1507 Rukoss adet gibi kanama olursa doktora gitmelisiniz. Benimki öyle söylemişti hafif lekeleme olması lazım sadece