Sedamurat Happy mom da samsunda yaşayan Hiçkimseyle karşılaşmadım 😏yokmu kimse hastane önerileriniz falan 💜💜💜💜💜
ikramuratyanik Sedamurat Çarşambadan selamlar 🙋🏻♀️😊 Bende hic denk gelemedim samsunda yaşayan anneye acep neden 🙄😊 Ben doğumevine gidiyorum normalde Özge Deniz Ünyeli ye gidiyordum ama kendisi doğum izninde simdi bende doktor ariyorum 🤗
Kahramanlar ikramuratyanik bende çarşambadayym Fulya gidince bende Samsun Atasam Aysın hanıma başladım çok tatlı bir bayan
Kahramanlar Flzmst bende ilk öğrendiğimde miniğimi Nazmiye Gürkan gittim pek alakadar olmadı 3 kontrolümde bıraktım çünkü ne tansiyon ne kilo hiçbir şeye bakmadı sadece tahlil istedi sonuca baktı şu gün yine gel dedi ultrasonda keseyi görmedim dış gebelik gibi görünüyor Pazartesi gel bir bakıp kürtaj yapalım dedi şimdi 24 haftalık kızım
Flzmst Kahramanlar çok şaşkınım cidden ya benşmde her gitmeme sekreteri kğma tansiyonuma bakar hattta erken Doğum tsikim olsun herşeyimi engellemeye çalıştı çok şükür eabbim bebeklerimizi korusun bunhnlada geçmiş olsun tek dra kalmamak lazım
Srylcnkya Merhaba arkadaslar bende samsunda yaşamıyorum ama naziye hanıma gidiyorum cokta memnunum çok iyi bence cok iyi ilgileniyor sekreter i bile ilgili 😉
Sagliklagel Cemrenin-yavrulari merhaba canım sağlıkla kucağına al bbebegini inşallah.kalbini bozma da 1.5 yıl önce kontrole gidiyordum ona erken doğumla ölen bebeğimin ardından beni fakukteyebl sevketti bebegim ölünce de ne aradi ne sordu ve kanamam suresince ihmaller ustune ihmal etti ve sikayette bulundum malum şikayetimi kabul eden de meslek dostu.neyse diğer tarafta iki elim yakasında olacak.siz de dikkatli olun