Rukiye0 Merhaba kızlar 24+2 den sesleniyorum 2,3 gündür çok hareketli olan bebeğimin hareketlerinde azalma seziyorum böyle bir durum yaşayan var mı normal mi
aslaninannesi7 Rukiye0 bende 24+4 deyim dün hiç hissetmedim çok stres yaptım akşama kadar neler denedim bir faydası olmadı en son acile gidecektim biraz hissettim bekledim biraz daha hissettim bugünde az hissediyorum
Bensuy Rukiye0 merhaba ben de 24+2yim bazi gunler net hissediyorum ama bazi gunler 1-2 hareket en fazla. Yatsam da tatli yesem de hareket etmiyor bebegin keyfine gore ve normal sanirim 🥲