Mery6619 bls27 duş alıp sol tarafınıza yatıp dinlenin hâla devam ediyorsa drunuzla iletişime geçersiniz
12_annee bls27 33+6 haftalığım 24 haftadan beri sertleşme oluyor ve Rahim ağzı kısalığım da var doktoruma söyledim yalancı doğum sancısı olduğunu söyledi 31. Haftada ntsye soktu beni erken doğum riskim varmış eğer devamlı varsa bir kontrole gidin nts çektirin
Sakineoncu bls27 32.haftada benimde oldu rahim ağzım kısaldı rahimde açıklık çıktı hemen yatışım yapıldı hastaneye ve 36.haftaya kadar tedavi gördüm progestan sonra bıraktım ve suyum geldi 36+5 de doğum yaptım
bls27 en son cuma kontrolüm vardı nst ye de girdim normal çıktı ama suyun fazla bide baş çevresi 2-3 hafta önden dedi doktor bunlardan kaynaklı mı acaab
bls27 Mery6619 doktorda kasılmalar su fazlalığından olabilir demişti ama yinede endişelendim sormak istedim teşekkür ederim çok
bls27 Mery6619 evet şeker yüklemesi(taraması) yapıldı ama çıkmadı biraz tatlıyı ve karbonhidrat ı azaltalım dedi sebep olarak onu gördü
Mery6619 bls27 anladım haftanız çok küçük değil 36 haftayida geçerseniz korkulacak bi durum olmaz. Bende riskli gebeyim 34+5 dört gözle 36.haftaya gelmeyi bekliyorum drum 36yi görelim karismiycam istedigini yap dedi😀 şimdi nasılsınız kasılmanız devam ediyor mu
bls27 Mery6619 ya öyle mi doğru aslında 36 yı bir geçsek daha iyi olcak İnşallah :) ara ara oldu ama şuanda iyiyim tekrarlamazsa🙏🏻
bls27 12_annee 12_annee çok geçmiş olsun 💐 banada su fazlalığından olduğunu söylemişti doktor. haklısınız biraz daha beklemekte fayda var teşekkür ederim çok🙏🏻
Mery6619 bls27 bol bol dinlenin tabi gönül ister vaktinde sağlıcakla gelsin ama 36dan sonra çok korkulacak bi durum kalmıyor şükür
bls27 12_annee Nezahatozen banada o şekilde söyledi tam olarak demek ondan oluyor ama insan endişeleniyor tabi
Nezahatozen Gecen hafta benimde sizin gibi oldu gittiğimde sıkıntı olmadı doktor sunu söylemişti suyu fazla olan kişilerde gerginlik oluyormus bundan sonra hissedemiyormuşuz ama yine de siz gidin doktora ne olur ne olmaz
Nezahatozen bls27 ama bugun yine yani aksamdan beri bizimde sürekli kasılıypr gitsem mi gitmesem ni bilemedim
bls27 Sakineoncu gerçekten mi Allah Allah yani bana demedi öyle bir şey normal gibi karşıladı ama yaşarken korkuyor insan
bls27 Nezahatozen benimde gece uyandıkça karnıma dokundum yine sertleşme oldu sabahta oldu bir ama kahvaltıdan sonra olmadı daha şuanlık takipteyim bende