Edaozgur Kızlar merhabalar, 34. Haftadayız doktor plesantası yaşlanmış bebek de iyi kilo alamıyor o yüzden dedi aynı şeyi yaşayan oldu mu seninle ilgisi yok dedi ama canım sıkıldı :(
Eliffyamann Edaozgur ilk gebeliğim de yaşadım ben 39 haftaliktim o zaman 40ta dogum oldu, senin doğum icin ne diyor doktor
Elis27 Edaozgur ben kızıma hamileyken yaşadım bebeğin gelisimi etkileniyor kg alamıyor ama bebekte de annedede sıkıntı yoksa bekliyorlar galiba . Kızımı 40+1 doğurdum . 2950 gram doğdu
Eliffyamann Edaozgur inşallah kilo alır canım canını sıkma bak arkadaş kilo aldı yazmış, diyet tarifini de verir umarım
slnilhn Edaozgur evet protein ağırlıklı beslendim özellikle kaşar ceviz kırmızı et yumurta açısından zengindi menüm çok hızlı bir şekilde kilo almıştı bebeğim biraz iri doğmuş oldu 😊
slnilhn Edaozgur hatta doktorum bana bu gidişle en fazla 2800 gr doğar demişti ben de hırs ettim heralde biraz asla abur cubur yemedim ben hiç kilo almamıştım son haftalarda. Doktorum ne yapıyorsan dur doğuramıcaksın dedi ama depolar dolduğu için bebeğim kilo almaya devam etti ve sezaryen olmak zorunda kaldım. Siz de biraz dikkat ederseniz hallolur merak etmeyin olmaz diye bişey yok
Kubra2222222 Edaozgur merhaba doğum oldumu ne durumdasınız benimde 35+3 bugün doktor plesantada kireçlenme var dediii moralim bozuldu açıkcası