Sıcak günlerde hep oturma odasında yattım klima orda var diye sıcakta yatak odasına hiç geçemedik orda yatarken de kırmızı renkli nevresim takımı kullanıyordum havalar serinlemeye başlayınca yatak odasına geçtik nevresimleri falan topladım oturma odasından çalışıyordum zaten gelen gidenim hiç yoktu o yüzden hep seriliydi orda çarşaflarım topladım baktım açık renkli koltuğumda nevresimin rengi geçmiş kırmızı kırmızı boyamış koltuğu bende 33 haftalığım yavaştan temizliğe başlıyorum halıları yıkamaya verecektim gelmişken koltukları da yıkasınlar istedim çağırdık falan koltukları yıkarken benden asiton istedi adam biz böyle boyalı lekeleri asitonla çıkarıyoruz dedi kafama pek yatmadı ama verdim asitonu döktü koltuğuma ama rengi öyle bi attı ki koltuğun bembeyaz açıldı krem rengi koltuk kaldı öyle biz öyle yapıyorduk bu olmadı falan diyo sinirlerim kalktı oturdum ona ağlıyorum