minnosbirkiz eills hayır ☺️ eğer şekeriniz yoksa, sürekli tatlı şeyler tüketmektende oluyor, tatlı harici, karpuz, kavun, deveci armut, havuç bunlar da seviyesini yükseltiyor
Merve-metin eills hayır yok canım bende de bebeğin suyu fazlaymış şeker yoksa karbonhidratı çok tüketiyorsan oda sebep olabilir canım ben daha şeker yüklemesi yaptırmadım haftam gelmedi 21+5 hamileyim ve suyum bebeğimin haftasına göre çok fazlaymış doktorum diyet yapacaksın şeker yüklemesi haftasına kadar dedi
Tubaaa41 eills benim de 36. Hafta kontrolüm de su fazla dendi diyet önerdi doktorum bebek de önde gidiyor dedi inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
eills minnosbirkiz bebeğin kilosu da fazlaymış 4 ü aşmaması için dikkat etmemi istedi doktorum yaz boyu tabi karpuz yedim ama artık tatlı hamur işi yok. Teşekkürler 🌸
minnosbirkiz eills sağlıcakla gelsin inşallah, suyu az olmasında, fazlanın çaresi daha kolay, yiyip içtiklerine dikkat edince düzelir inşallah 🥰