Bugün cvs yapıldı gittiğimde suyu biraz daha artmıstı ama doktor yine bir sürü anomali söyledi kordonunda tek ven tek arter var , böbrek gelişmemiş , kalpte bi tarafta kalınlaşma , burun kemiği yok ( 2 hafta önce görmüşlerdi şimdi yok diyorlar anlamadım ) mesanesi idrar dolmuyor falan bir sürü kötü sorun söylediler . 2 hafta sonra bakalım gebeliği sonlandıralım falan diyorlar kalbi atan bebeğin canıma nasıl kıyabilirim ki :(