Moralim çok bozuk geceden beri ağrım olunca sabah eşime dedim geçmedi bu bi türlü gel gidelim doktora, doktora gittik ultrason ile baktı bi sıkıntı yok bebek aşağıda değil dedi. Nst ye bağladı . 10 dk da 3 defa sancım çıkınca erken doğum sancısı dedi. İğne verdi 4 tane , makattan bir de vajinadan fitil verdi. Çok korkuyorum ya eğer erken gelirse …