Ber277 Kızlar 38 haftalık olduk ikinci çocuğum Doktor yürüyüşe başla artık dedi siz neler yaptınız çok ağırlaşmış hissediyorum kendimi o yüzden artık sağlıkla gelsin istiyorum 🥰
Rueemeysa Bizde 38+1 olduk bende artık doğsun istiyorum benimde ikinci çocuğum yürüyüşte yapıyorum ama arada sancılarım oluyor hala gelen giden yok
Demsi_83737 Benim de 38+2. Doktor bol bol yürüyüş yap dedi. Yapıyorum. Ananas yiyorum hurma yiyorum günlük 3-4 adet adaçayı içiyorum. Activating labor diye egzersizler var onları yapıyorum. Dün nst de sancılarım çıktı hafiften. Ama gelesi yok bebişimin 😏