Belime sancı girdi çok fena bıçak saplanır gibi nefes kesen bir sancıydı 1-2 dk sonra geçti. Takip etmek istedim bir saat sonra yine hafiften yokladı ama bu defa şiddeti çok azdı ilki gibi nefesimi kesmedi hafif bir yoklama. Bugün doktor randevum vardı şuan nts deyim bekliyorum doğum belirtisi olabilir mi ya ama daha erken en az bir hafta daha geçse daha iyiydi