miyopmom Derya-D ay ciddi misiniz masAllah😂 bende 41 oldum hayirlisiyla doktor kontrolum var sabah artik pes ettim🥲
Bhrmolo Duyguceren gece yarısı itibariyle 41+6yiz. Sabah yatışım var propess ile doğum başlatılacak😮💨
Zuluss Duyguceren evet bende kızımda 16 saat çektim sancıyı kız ağrısı uzun sürer kurtuldun sıra bizde😄
Derya-D miyopmom benim cumartesi 42 doluyor. Cumartesi ye kadar gelmezse sabah yatış verecek doktor. 🥰 Kavuşacağız Allah’ın izniyle
startown Duyguceren benim kızım erken felan doğmadı muhtemelen zorlamasak doğmaya niyeti de yoktu🤣41+5 te doğdu 5yılfır hamileymişim gibi hissediyordum 🤣🤣🤣
Derya-D Guclu_anne doğum yaptım çok şükür. 41+5 de kendi sancılarım başladı. Cumartesiye kalmadan cuma saat 17.00 de doğdu oğluşum ❤️