Duyguceren ben kızımı 41+1 de dogurdum cuma gunu kontrole gittik hafta sonu sancın olursa gel olmazsa pazartesi sabah 7 de kontrole gel dedıler pazartesi sabah hastaneye gıderken sancılandım aslında evde hazırlanırken sancım basladı ama ben yalancı sancı dıye aldırış etmedım. Hastanede bakıldı 3 cm olmus eve geldım gece 1 de gittim 6 cm olmus sabah 6 da kızımı dogurdum hıc ummadığım anda geldı🌸😁