Selinnur27 Kızlar merhaba kaç gündür dişim şiş apse yapmis kadın doğum doktorum antibiyotik başladı kullanıyorum fakat iki gündür ağzımda iltihap akıyor korkuyorum bebega zararı olcak diye fikri olan var mı bu arada 14+1 gebelik var