Kızlar bu gun 4. Gün doktor bu gun embriyo ya bakmayacagını dinlendireceğini yarın haber vereceğini söyledi bir yumurta iyi hatta çok iyi fakat gelişimi biraz yavaş yarın hala aynı duruyorsa transferin de bi anlamı yok dedi bşraz moralim bozuldu böyle bişe yaşayan oldu mu