Ndaaa41 İki kişi enfeksiyon demiş ama diğer bir seçenek de bebeğin idrar kesesine baskı yapması. Ki bu çok yaygın ve normal çoğu kişide olur. Bazı gebeliklerde başlarda bazılarında sonlarda bazılarında hiç olmaz bazılarında da ful gebelikte olur. İlk gebeliğimde sadece ilk 2 ay yaşamıştım şuna ikinci gebeliğim başından beri yaşıyorum bu durumu. Dışarı çıkmaya korkar oldum günde 20 kere gidiyorum tuvalete. şuna 29 haftalık hamileyim doğuma kadar devam edecek sanırım. Ama tabi ki siz yine de doktorunuza danışın, enfeksiyon da olabilir basit birşey de 🌸