Deniiizzz 6 haftalık hamileyim ikiz bebeklere 2 gündür kasık ağrısı başladı ama bi süre sonra geçiyor. Sonra da hafif kahve rengi leke akıntı gelmeye başladı bugün ise kahve rengi akıntı daha koyu oldu yaşayan var mı acaba? Progestan da fitil de kullanıyorum.
Demmi Deniiizzz bende 6 haftalığım 2 gündür kahverengi kanamam var dün gittim baktı doktor ultrasonla bi sorun yok dedi progestan başlattı
Hilal1407 Deniiizzz yerleşme kanaması canım o aynısı bendede oldu bende o zamanlar progestan fitil kullaniyordum
Canselikooo Deniiizzz merhaba vende sizin gibiyim bebeklerin kalp atışını veya kesede bebekleri gördünüzmü
keyifcivcivi yerleşme olabilir. Kan açık kırmızı ve yoğun ağrıyla birlikte olursa tehlikeli diye biliyorum ama mutlaka doktoruna görünmelisin geçmiş olsun🙏🏻🙏🏻
Deniiizzz keyifcivcivi doktorum normal olduğunu söylüyor resim de atmıştım ona fakat bu sabaha daha yoğun bir kahve rengi oldu panik oldum ama yine normal diyo işte hep korku panik
Arcfat Deniiizzz benimde öyle olmuştu üç gün sürdü korkmuştum kırmızı kan olmadığı müddetçe sorun yok demişti şükür sonra bi daha olmadı içinizi ferah tutun 🤲🏻
Deniiizzz Arcfat bana da öyle dedi kırmızı kanama ve parça dökülmediyde sorun yok dedi ama hiç rahat edemiyorum