Normal dogum da gecelık tarzı daha rahat olur yada hastane geneldr onluk verıyor alttan muayne edıceklerı ıcın sezeryamda zaten yıne önluk verıyorlar amelıyata oyle gırılıyor cıkınca zaten bı ust tarafı gıydırıyorlar ayaga kaldırınca alt pijama gıyılıyor bende almıstım gecelık ama gıymeden gerı getırdım