heyymomm bugün kadın doğum doktoru acil dahiliyeye görün dedi bir de haftamı sordu o zaman kesin görün falan dedi. yaşayan var mı acaba ne gibi bi sorun teşkil eder? yarın sabah görünücem dahiliyeye 14 haftalığım bu arada
User658383839 heyymomm bende de guatır çıkmışti hamileliğimin ilk haftalarında öğrendim Daha sonra kendi doktorum dahiliyeye yolladı oraya da kan verdim ve İlaç yazdılar onu 1 ay kullandım tekrar gittim ve kan verince sonucu öğrendim .09 dan .04′e inmiş o hapı düzenli kullanmalısın demişti bende her sabah kahvaltıdan yarım saat önce atıyordum doktor Allah’tan tiroid bezlerin yavaş çalışıyor iyi huylu demişti Sizde korkmayın Allah’ın izniyle birşey olmaz 🙏🏼
Selva84 Bende de aynı sorun vardı, o haftalarda değerlerim de yerlerdeydi baygınlık geçiriyordum. Dr ilaç yazdı düzenli içiyorum . Vitamin takviyeleri vs kurtarıyor