bebegimd7 Geçende post açmıştım kilo almaya calistigim çok fazla yedigim halde zayifliyorum diye. Bu kadar yememe rağmen 4 günde iki kilo zayıflamisim. İlk başta güzel artiyordu ne oldu bilmiyorum çok korkuyorum kötü bi hastaligim olmasından
bebegimd7 myangelson daha doktora gitmedim yeni farkettim bu durumu. Yazmayı unutmuşum hamile degilim
myangelson bebegimd7 ben hamilesiniz sandım. Bir dahiliyeye görünün olmazsa tahlil vs yapılır bir sorun varsa Allah korusun belli olur en azından
bebegimd7 myangelson evet gorunmem lazım. İlk başlarda umursamadim ama normal değil. Beslenmeme dikkat etmedigim zamanlarda bile bu kadar kilo vermiyordum