Tugve Asla kullanamıyorum içemiyorum ictimmi geri çıkarıyorum cikarmasamda beni hasta ediyor Kullanmayinca da vicdan azabı çekiyorum benim gibi yaşayan varmı kullanamayan kullanmayan
Baby_B Tugve canim ben de vitamin yutamiyorum oyuzden beslenmeme dikkat ediyorum Kan ilacimi suda eriyen iciyorum Fertamir adi,doktoruna sorup alabilirsin Kan ve d vitamini ilaci onemli diye biliyorum Vitamin hapi icmeyen cok var.
Baby_B Tugve bol meyve bol sebze bol protein ile besleniyorum Karbonhidrat az tuketip besleyici seyler yiyorum yani Bu sekilde halsizlik vs de yasamiyorum arada bir tabi oluyor ama normal