15+5 haftadayız bugün sağlık ocağına gittim gebelik bildirimi yaptım. Bu aya kadar düzenli tahlil ve torch testlerini yaptırmam gerektiğini söyledi. Ama benim kadın doğum doktorum sadece bir kez tahlil istedi anormal olan tiroidi sadece onu takip etti torch testlerini de ilk defa sağlık ocağından duydum. Kafam karıştı biraz