nancy Sevgili ikiz annleri 36+4 te kızlarıma suyumun gelmesi sonucu sezeryanla kavuştum çok şükür ben burda çok şey öğrendim.sormak istediğiniz sorular olursa eğer seve seve yardımcı olurum
Pinkyy nancy yaaa maşallah canım sağlıkla büyüt,darısı başımıza,kaç kilo doğdular peki,küveze gerek kalmamıştır umarım,çiğer geliştirici filan öncesinde vurulmuşmuydu,kusura bakma çok sordum bende ikiz bekliyorum çevremde soracağım kimse yok çünkü..
Omernur nancy benikde ikiz ve 35 haftada bobreklerimde acilma cok ilerledigi icin alincak son 3 haftam var kac kg dogdular kuveze girdler mi genel anesteziyle mi oldu
MinnakBebegim nancy canim oncelikle gozun aydin Sag Salim Anali babali buyutun Inse Allah canim ben bisey sorucam ben 17 haftalik hamileyim ve hala ne karnim cikti nede haraketlerini hissetmiyorum normal mi ne zaman haraket eder bi bebek anne karninda lutfen net soylermisjn canim?
nancy Pinkyy canım 36+4 te doğdular suyumun gelmesi sonucu sezeryana alındı biri 2200 diğeri 2730 küveze girmediler ben de çok evhamlıydım ama çok şükür bir sorun olmadı allah senin de kucağına almayı nasip etsin
Gencanne_ Omernur meyve ye kilo alırlar bende son ay bol meyve yedim ve ikizlerimin herbiri 3 kiloyu geckindi
nancy Omernur Canım 36+4 te doğdular biri 2200 diğeri 2734 küveze girmediler bir gece kalıp çıktık hastaneden genel anestezi oldum çok sorunsuzdu allaha şükür
Omernur Gencanne_ neleer yiyorum suan bi hafta onden uyumlu ikiside sukur ama artik agrilar alt tarafa baski cati agrisi bitirdi dayanabilir miyim bilmiorm
nancy MinnakBebegim canım hayırlısı olsun o karın sonradan öyle bir çıkıyor ki aniden hiç sıkımtı yapma hem çıkmaması daha iyi hareketlerni en net 20 21. Haftada hissedersin allah kucağına almayı nasip etsin inşallah çok güzel duygu bunlar
MinnakBebegim nancy ya evet bencede cok guzel bi duyguuu😭😢😢simdi boyle dedin ya cok duygulandim gerkceten Rabbim bhib kimseyi hic bir yuvayi cocuksuz yapmasin cocuk olmasa ne anlami kalir bu dunyanìn cok rhtladim cnim Allah senden razi olsun Dun doktora gittim korkuyodum ama girdim bebegimi gordum qayet saglikli Mawe Allah 17 haftamizdayiz Ve kalp atisini duydugim o an😢😭😭Sevinc gozyaslari dokuyodum Gercekden guzel bi duygu bu anlarin tadini cikaralim bence tum anne adaylari bu ani bir daha yasayamaya bilriz😢😭😭😭
pitircikannesi1 nancy yaa canım benim maşallah allah analı babalı büyütsün darısı bizim başımıza inşallah bizim bebislerimizde kuveze girmesinler 🙏❤
nancy pitircikannesi1 inşallah canım girmezler ama girseler de herşey onların sağlığı için allah kucağınıza almayı nasip etsin
Roseninmelekleri nancy allah analı babalı büyütün inşallah cnm 41 kere maşallah sübhanallah rabbim nazarlardan korusun ne güzel 36 ları görmek rabbim bizede nasip eder inşallah ☺🙇♀️